Meest gestelde vragen

Je bestelt één of meerdere producten door deze aan de winkelwagen toe te voegen. Daarna doorloop je de volgende 3 stappen om je bestelling definitief te maken:

Stap 1: Ga naar de winkelwagen en controleer de inhoud hiervan.

Druk vervolgens op de knop ‘doorgaan naar afrekenen’.

Stap 2: Op deze pagina vul je je gegevens in, velden met een * moet je verplicht invullen, kies daarna de gewenste afleveroptie en de betaalmethode. Je krijgt nogmaals te zien wat je besteld hebt. Controleer of alles klopt. Klopt alles, bevestig dan je bestelling.

Stap 3: Je krijgt automatisch een e-mail ter bevestiging. Je wordt tevens per e-mail op de hoogte gehouden van de vorderingen van je bestelling.

Ma - za worden bestellingen verwerkt tussen 09:30 - 16:30. Besteld u na deze tijd, dan wordt uw bestelling de volgende werkdag verwerkt.

Zodra de status van uw bestelling veranderd in: 'Verzonden' of 'Staat klaar voor afhalen' krijgt u via de mail meer informatie betreffende de leveringsdatum/afhaalmoment.

Zodra uw bestelling verzonden wordt ontvangt u een Track & Trace code van DHL.

Houd rekening met een bezorgtermijn van 1 tot 3 werkdagen.

U heeft wettelijk het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd. Enkel de kosten voor de retourzending naar vogelaccessoires.nl zijn voor uw eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan vogelaccessoires.nl geretourneerd moeten worden.

Optie 1: Om gebruik te maken van dit recht kunt u via deze pagina retour aanmelden. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten.

Zodra het retour product is ontvangen en is gecontroleerd, wordt de status veranderd naar 'geretourneerd' en ontvangt u een mail. Heeft u een klant account? Dan kunt u deze informatie ook hier terug vinden.

We streven ernaar om alle mails binnen 1-3 werkdagen te beantwoorden.

Ja, u kunt contact met ons opnemen via het contactformulier. Het contactformulier vindt u op de contactpagina.

Het kan voorkomen dat het product van jouw interesse (tijdelijk) uitverkocht is. Het is daarom mogelijk je email adres achter te laten zodra het product dan weer op voorraad is ontvang je van mij een mail.

Bezorging Tijdens Feestdagen

Drukke tijden zijn weer aangebroken bij DHL. Hierdoor kan het voorkomen dat uw pakket er langer over doet dan normaal.

Bedankt alvast voor uw begrip.


Namens ons Team: Fijne Feestdagen

 

Dit zal sluiten in 20 seconden

0
    0
    Jouw Winkelwagen
    Uw Winkelwagen is LeegKeer terug naar de Winkel