Hoe kan ik bestellen?
Je bestelt één of meerdere producten door deze aan de winkelwagen toe te voegen. Daarna doorloop je de volgende 3 stappen om je bestelling definitief te maken:
Stap 1:Â Ga naar de winkelwagen en controleer de inhoud hiervan.
Druk vervolgens op de knop ‘doorgaan naar afrekenen’.
Stap 2:Â Op deze pagina vul je je gegevens in, velden met een * moet je verplicht invullen, kies daarna de gewenste afleveroptie en de betaalmethode. Je krijgt nogmaals te zien wat je besteld hebt. Controleer of alles klopt. Klopt alles, bevestig dan je bestelling.
Stap 3:Â Je krijgt automatisch een e-mail ter bevestiging. Je wordt tevens per e-mail op de hoogte gehouden van de vorderingen van je bestelling.
Ik heb online een bestelling geplaatst maar ik heb nog geen bevestiging ontvangen van mijn bestelling klopt dit?
Ma - za worden bestellingen verwerkt tussen 09:30 - 16:30. Besteld u na deze tijd, dan wordt uw bestelling de volgende werkdag verwerkt.
Mijn bestelling heeft de status: 'in behandeling' en daarna heb ik niets meer vernomen, wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Zodra de status van uw bestelling veranderd in: 'Verzonden' of 'Staat klaar voor afhalen' krijgt u via de mail meer informatie betreffende de leveringsdatum/afhaalmoment.
Ik heb nog geen Track & Trace ontvangen, wat nu?
Zodra uw bestelling verzonden wordt ontvangt u een Track & Trace code van DHL.
Ik wil graag mijn pakket in het buitenland laten bezorgen, kan dit?
Ja, wij bezorgen ook in Belgie.
Ik heb een bestelling gedaan, wanneer wordt deze bezorgd?
Houd rekening met een bezorgtermijn van 1 tot 3 werkdagen.
Ik ben niet tevreden over product X, hoe kan ik deze retourneren?
U heeft wettelijk het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd. Enkel de kosten voor de retourzending naar vogelaccessoires.nl zijn voor uw eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan vogelaccessoires.nl geretourneerd moeten worden.
Optie 1: Om gebruik te maken van dit recht kunt u via deze pagina retour aanmelden. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten.
Ik heb mijn order retour gestuurd, krijg ik hier een bevestiging van?
Zodra het retour product is ontvangen en is gecontroleerd, wordt de status veranderd naar 'geretourneerd' en ontvangt u een mail. Heeft u een klant account? Dan kunt u deze informatie ook hier terug vinden.
Ik heb een mail gestuurd maar nog geen antwoord ontvangen. Wanneer kan ik die verwachten?
We streven ernaar om alle mails binnen 1-3 werkdagen te beantwoorden.
Ik probeer jullie telefonisch te bereiken maar ik sta in de wachtrij. Zijn er nog andere contactmogelijkheden?
Ja, u kunt contact met ons opnemen via het contactformulier. Het contactformulier vindt u op de contactpagina.
Het product is uitverkocht, wat nu?
Het kan voorkomen dat het product van jouw interesse (tijdelijk) uitverkocht is. Het is daarom mogelijk je email adres achter te laten zodra het product dan weer op voorraad is ontvang je van mij een mail.